Podpořte svou imunitu, dýchací a trávicí systém antioxidační silou oliv! Prémiový extrakt z olivové šťávy obsahuje mimořádně vysokou koncentraci polyfenolů včetně hydroxytyrosolu, který vyniká příznivými účinky na celé tělo.
Hydroxytyrosol se získává speciálními šetrnými postupy z olivové šťávy. Ta je obvykle pouhým odpadním produktem při výrobě oliv, přestože jde o opravdový nutriční poklad. Obsahuje totiž několikanásobně více účinných polyfenolů než olivový olej.
Více informací zde.
Hydroxytyrosol Epigemic je vhodný pro všechny, kdo chtějí využívat známé benefity olivového oleje, ovšem v jednoduché formě a téměř s nulovou kalorickou hodnotou.
Náš tip - Hydroxytyrosol Epigemic® můžete kombinovat například s Rosmarinic acid Epigemic, OPC Epigemic nebo Omega 3 MEGA EPA/DHA Epigemic.
Doporučené dávkování je 1 kapsle denně. Kapsli zapijte dostatečným množstvím vody.
Složení | Jedna kapsle obsahuje: 150 mg standardizovaný extrakt z oliv (Olea europaea L.) s obsahem Hydroxytyrosolu 5 %, inulin – čekanková vláknina (plnidlo), hořečnaté soli rostlinného původu (protispékavá látka), rostlinná kapsle HPMC. |
---|---|
Doporučená denní dávka | 1 kapsle denně |
Obsah | 60 kapslí |
Hmotnost | 21,4 g |
Země původu | Španělsko |
Upozornění | Výrobek není určen jako náhrada pestré stravy. Nepřekračujte doporučené denní dávkování. Není určeno dětem do 18 let. Není vhodné pro těhotné a kojící ženy. Ukládat mimo dosah dětí! |
Zaměření | Ženy, Muži, Ledviny a močové cesty, Trávení, střeva a žaludek, Plíce a dýchání, Cukr v krvi, Krevní tlak |
Typ | Antioxidanty |
Snažíme se nabízet zboží v co nejvyšší kvalitě a za dostupnou cenu. Dále v takové druhové skladbě, aby bylo možno na jenom místě, při jednom nákupu, zakoupit v rámci jediného poplatku za dopravu co nejširší soubor zboží pro zdravý životní styl.
Provozovatelem webových stránek a internetového obchodu www.pro-zdravi-az.cz je Zdraví - AZ, s.r.o., sídlem Poděbrady – Poděbrady III, K.Čapka 467/4, PSČ 29001, IČO: 24243272, DIČ: CZ24243272, vedená u Městského soudu v Praze pod spisovou značkou C 196453.
      
1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) provozovatele webových stránek a internetového obchodu www.pro-zdravi-az.cz je Zdraví - AZ, s.r.o., sídlem Poděbrady – Poděbrady III, K.Čapka 467/4, PSČ 29001, IČO: 24243272, DIČ: CZ24243272, vedená u Městského soudu v Praze pod spisovou značkou C 196453. (dále jen „prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou či právnickou osobou (dále jen „kupující“ nebo „zákazník“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího či jiným způsobem dále specifikovaným v čl. 3.4. Internetový obchod je prodávajícím provozován na internetové adrese www.pro-zdravi-az.cz a to prostřednictvím webového rozhraní (dále jen „webové rozhraní obchodu“).
1.2. Obchodní podmínky dále upravují práva a povinnosti smluvních stran při využívání webové stránky prodávajícího umístěné na adrese www.pro-zdravi-az.cz (dále jen „webová stránka“) a další související právní vztahy.
1.3. V případech, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, není spotřebitelem (např. jedná se o právnickou osobu či podnikatele), upravují vztahy mezi prodávajícím a takovou osobou zvláštní ustanovení čl. 11 obchodních podmínek.
1.4. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.
1.5. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
1.6. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
2. Uživatelský účet
2.1. Kupující může provádět objednávání zboží, a to i bez registrace, přímo z webového rozhraní obchodu. Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží (dále jen „uživatelský účet“).
2.2. Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.
2.3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.
2.4. Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.
2.5. Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).
2.6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.
3. Uzavření kupní smlouvy
3.1. Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije. Veškeré nabídky prodeje zboží umístěné ve webovém rozhraní obchodu jsou tedy nezávazné a prodávající není povinen uzavřít smlouvu ohledně tohoto zboží. Podání objednávky zboží je možné učinit vyplněním a odesláním objednávkového formuláře, elektronickou poštou, telefonicky nebo osobně.
3.2. Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků, přičemž ceny nabízeného zboží nezahrnují náklady spojené s dodáním zboží (čl. 3.3) Ceny zboží v rámci webového rozhraní se mohou lišit od cen, jež jsou uvedeny v kamenné provozovně prodávajícího. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
3.3. Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky, nebo Slovenské republiky.
3.4. Pro objednání zboží může kupující využít následující způsoby vytvoření objednávky:
a) využitím on-line objednávkového formuláře ve webovém rozhraní obchodu
b) elektronickou poštou na adrese: obchod@pro-zdravi-az.cz
c) telefonicky na telefonním čísle (+420) 603248832
V případě volby způsobu objednání prostřednictvím on-line formuláře pro objednání zboží či služby, vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu.
Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:
3.4.1. objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu),
3.4.2. způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží a
3.4.3. informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako „objednávka“).
Pokud kupující zvolí způsob objednání zboží dle bodu b) či c), pak pro odeslání objednávky prostřednictvím e-mailu, nebo telefonicky je kupujícímu doporučeno uvést následující údaje pro správné vyřízení objednávky:
a) jméno, příjmení
b) adresa, dodací adresa pokud je rozdílná od fakturační adresy
c) e-mail
d) telefonické spojení, nutné pro případné změny typu zboží
e) případné doplňující údaje
3.5. V případě, že zákazník zvolí způsob odeslání objednávky prostřednictvím on-line formuláře, pak má možnost zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky vložil (zadal), a to i s ohledem na možnost zákazníka zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky, to vše před samotným odesláním objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „Potvrdit objednávku“, po jehož stisknutí dojde k odeslání objednávky. Údaje, jež byly kupujícím v objednávce uvedené, jsou prodávajícím považovány za správné a prodávající není povinen ověřovat jejich pravdivost. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení zákazníkovi potvrdí elektronickou poštou (souhrn objednaného zboží), a to na adresu elektronické pošty zákazníka uvedenou v uživatelském rozhraní či v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího“). Prodávající neodpovídá za škodu vzniklou chybným uvedením údajů zákazníkem.
3.6. Odeslání objednávky se považuje za takový úkon kupujícího, který nepochybným způsobem identifikuje objednávané zboží, kupní cenu, osobu kupujícího, způsob úhrady kupní ceny, a je pro smluvní strany závazným návrhem kupní smlouvy. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři, seznámení se s těmito obchodními podmínkami na webové stránce a potvrzení kupujícího o tom, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil.
3.7. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
3.8. Návrh kupní smlouvy ve formě objednávky má platnost patnáct dnů.
3.9. Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.
3.10. V případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže prodávající splnit, zašle kupujícímu na elektronickou adresu kupujícího pozměněnou nabídku s uvedením možných variant objednávky a vyžádá si stanovisko kupujícího.
3.11. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena až akceptací kupujícího prostřednictvím elektronické pošty.
3.12. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.
4. Cena zboží a Platební podmínky
4.1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:
Pro případ dodání zboží na území České republiky:
- v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce. Zboží kupující uhradí v hotovosti doručovateli České pošty, který je na vyžádání povinen vystavit potvrzení o přijetí uhrazené částky za zboží a služby při doručení zboží.
- bezhotovostně převodem v CZK na účet prodávajícího č. 2300382927 / 2010 vedený u Fio banky - pouze v KČ(dále jen „účet prodávajícího“):
Pro případ dodání zboží na území Slovenské republiky:
- v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce. Zboží kupující uhradí v hotovosti na Slovenské poště, která na vyžádání vystaví potvrzení o přijetí uhrazené částky za zboží a služby při doručení zboží.
- bezhotovostně převodem v KČ na účet prodávajícího č. 2300382927 / 2010 vedený u Fio banky
- bezhotovostně převodem v EUR na EUR účet u Fio banky : IBAN CZ2720100000002300382927
BIC
kód/SWIFT FIOBCZPPXXX, ale přepočet z fakturovaných KČ na EUR si
kupující zjistí a zajistí sám tak, aby na účet prodávajícího dorazila
správná částka v KČ. Zde je důležité, že Fio banka nám neúčtuje žádné
poplatky, tedy není nutno s poplatkem na naší straně uvažovat.
4.2. Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
4.3. Prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu. Tímto není dotčeno ustanovení čl. 4.4 až čl. 4.6 obchodních podmínek ohledně povinnosti uhradit kupní cenu zboží předem.
4.4. V případě bezhotovostní platby je zboží kupujícímu odesláno až po uhrazení kupní ceny, výjimečně po domluvě dříve. Cena je splatná nejpozději do 7 dnů od uzavření kupní smlouvy. Splatnost kupní ceny v hotovosti či na dobírku při odeslání zboží k zákazníkovi nastává při převzetí zboží.
4.5. V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.
4.6. Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky (čl. 3.6), požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.
4.7. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.
4.8. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího.
5. Odstoupení od kupní smlouvy
5.1. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy:
5.1.1. o dodávce zboží, jehož cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,
5.1.2. o dodání alkoholických nápojů, jež mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli prodávajícího,
5.1.3. o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu
5.1.4. o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,
5.1.5. o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které kupující z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,
5.1.6. o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal,
5.1.7. o dodávce novin, periodik nebo časopisů,
5.1.8. o dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a prodávající před uzavřením smlouvy sdělil kupujícímu, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy.
5.2. Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 5.1 či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující, který si zboží objednal jinak než osobně, v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě.
5.3. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující - spotřebitel využit vzorový formulář poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu obchodních podmínek. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího obchod@pro-zdravi-az.cz. V tomto případě kupující oznámí prodávajícímu, že odstupuje od kupní smlouvy, uvede číslo objednávky, faktury, jméno a datum nákupu.
5.4. Prodávající poskytuje pro odstoupení kupujícího od kupní smlouvy i Vzorové poučení o právu kupujícího na odstoupení od smluv uzavřených distančním způsobem v souladu s nařízením vlády č. 363/2013 Sb. Toto poučení je nedílnou součástí obchodních podmínek.
5.5. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
5.6. V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí, nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
5.7. Kupující bere na vědomí, že v případě, že zboží jím vrácené bude poškozeno či zničeno, vzniká prodávajícímu vůči zákazníkovi právo na náhradu škody jemu tím vzniklé. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
5.8. Kupující bere dále na vědomí, že nevyzvednutí objednaného zboží (zásilky) se nepovažuje za odstoupení od kupní smlouvy. Kupní smlouvu je nutno výslovně zrušit.
5.9. Do doby převzetí zboží kupujícím je prodávající oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu uhrazenou kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím. Prodávající je oprávněn od kupní smlouvy odstoupit v souladu s výše uvedeným především v těchto případech:
- zboží se již nevyrábí nebo nedodává
- výrazným způsobem se změnila cena u dodavatele zboží a zákazník změnu ceny neakceptuje.
- kupující vyplnil chybné či neúplné kontaktní údaje, kupující je nedostupný, neodpovídá na emaily apod.
- objednávka zůstala ze strany kupujícího neautorizována či neuhrazena déle než 7 kalendářních dní
- objednávka nebyla za strany kupujícího v řádném termínu vyzvednuta
5.10. Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.
6. Přeprava a Dodání zboží
6.1. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
6.2. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.
6.3. Převzetí zboží kupujícím je zásadně možné až po jeho úplném zaplacení, pokud není dohodnuto jinak.
6.4. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
6.5. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky či naopak přelepení páskou dopravce, poškození krabice, apod.) a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. Stane-li se, že zásilka přijde viditelně potlučená, zdeformovaná, natržená, nebo přelepená páskou dopravce, kupující by měl požádat přítomného řidiče přepravní společnosti o zaznamenání těchto skutečností do protokolu při přebírání. Jedná se o tzv. převzetí s výhradou. Kupující přepravci sdělí své výhrady k zásilce a požádá o jejich sepsání do předávacího protokolu. Poznámka o jakkoliv poškozeném obalu je velmi důležitá! Pokud po rozbalení zásilky s uvedenou výhradou (např.: k poškozenému/promáčklému obalu) kupující zjistí škodu na zboží, usnadňuje uvedení výhrady uznání reklamace.
6.6. Při zjištění škody na zásilce je povinen kupující tyto skutečnosti sdělit prodávajícímu všeobecně platným komunikačním prostředkem, případně osobně. Pokud se pro posouzení škod na zásilce vyžaduje obrazový záznam či jiná dokumentace, využije se libovolného písemného styku, s tím že rychlejší a preferovaný je emailový obchod@pro-zdravi-az.cz. Odeslání dokumentace a obrazového záznamu musí proběhnout bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 3 dnů od převzetí zboží. Příloha emailu musí obsahovat důkladné zdokumentování zásilky fotografiemi (obal včetně přepravního štítku, vystýlka, vlastní poškozené zboží), zápis o stavu zásilky spolu s kopií dokladu o zaplacení. Prodávající se následně spojí s kupujícím a zahájí řízení náhrady škody.
6.7. Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit zvláštní dodací podmínky prodávajícího, jsou-li prodávajícím vydány.
6.8. Doručování zásilek probíhá pouze v pracovních dnech kdykoliv v časovém rozmezí 9-17 hodin. Je nutné uvést takovou adresu doručení, na které se příjemce (kupující) nebo jím pověřená osoba v pracovních dnech v těchto časech vyskytuje (např.: adresa zaměstnání, sousedé, příbuzní apod.)
6.9. Přehled možných způsobů doručení zásilek a jejich cen.
Pro případ dodání zboží na území České republiky:
- v rámci ČR zboží doručuje Česká pošta. Dodací lhůta je zpravidla do 24 hodin. Max. váha zásilky v rámci doručení po ČR je 30 kg vč. krabice a vystýlky - samotné zboží tedy max. 27-28 kg, což je omezeno přímo v nákupním košíku tak, že po překročení váhového limitu není možné dokončit objednávku.
- při platbě v hotovosti na dobírku, v místě určeném kupujícím v objednávce, kupující uhradí v hotovosti doručovateli České pošty celkovou cenu dobírky. Doručovatel je na vyžádání povinen vystavit potvrzení o přijetí uhrazené částky za zboží a služby při doručení zboží. Ceny poštovného počítá automaticky objednávkový formulář dle zvoleného způsobu dopravy dle ceníku České pošty pro doručování zboží na území České republiky a balné se neúčtuje:
- při platbě bezhotovostně převodem v CZK na účet prodávajícího č. 2300382927 / 2010 vedený u Fio banky - pouze v KČ(dále jen „účet prodávajícího“) zboží odchází následný den po připsání částky na účet prodávajícího. Kupující obdrží fakturu přímo v zásilce, nebo mu bude zaslána emailem na uvedenou emailovou adresu nejdéle do 14 dnů. Ceny poštovného počítá automaticky objednávkový formulář dle zvoleného způsobu dopravy dle ceníku České pošty pro doručování zboží na území České republiky a balné se neúčtuje:
Pro případ dodání zboží na území Slovenské republiky:
- v rámci SR zboží doručuje Slovenská pošta. Dodací lhůta je zpravidla v rozmezí od 1 - 3 pracovních dní. Max. váha zásilky v rámci doručení po SR je 20 kg vč. krabice a vystýlky - samotné zboží tedy max. 18-19 kg, což je omezeno přímo v nákupním košíku tak, že po překročení váhového limitu není možné dokončit objednávku.
- při platbě v hotovosti na dobírku, v místě určeném kupujícím v objednávce, kupující uhradí v hotovosti na Slovenské poště celkovou cenu dobírky. Doručovatel je na vyžádání povinen vystavit potvrzení o přijetí uhrazené částky za zboží a služby při doručení zboží. Ceny poštovného počítá automaticky objednávkový formulář dle zvoleného způsobu dopravy dle ceníku České pošty pro doručování zboží na území Slovenské republiky a balné se neúčtuje:
- při platbě bezhotovostně převodem v KČ na účet prodávajícího č. 2300382927 / 2010 vedený u Fio banky zboží odchází následný den po připsání částky na účet prodávajícího. Kupující obdrží fakturu přímo v zásilce, nebo mu bude zaslána emailem na uvedenou emailovou adresu nejdéle do 14 dnů. Ceny poštovného počítá automaticky objednávkový formulář dle zvoleného způsobu dopravy dle ceníku České pošty pro doručování zboží na území Slovenské republiky a balné se neúčtuje:
- při platbě bezhotovostně převodem v EUR na EUR účet u Fio banky : IBAN CZ2720100000002300382927
BIC
kód/SWIFT FIOBCZPPXXX, ale přepočet z fakturovaných KČ na EUR si
kupující zjistí a zajistí sám tak, aby na účet prodávajícího dorazila
správná částka v KČ. Zde je důležité, že Fio banka nám neúčtuje žádné
poplatky, tedy není nutno s poplatkem na naší straně uvažovat. Zboží
odchází následný den po připsání správné částky na účet prodávajícího.
Kupující obdrží fakturu přímo v zásilce, nebo mu bude zaslána emailem na
uvedenou emailovou adresu nejdéle do 14 dnů. Ceny poštovného počítá
automaticky objednávkový formulář dle zvoleného způsobu dopravy dle
ceníku České pošty pro doručování zboží na území Slovenské republiky a
balné se neúčtuje:
6.10. Postup při doručení jiného zboží, než bylo objednáno:
Má-li kupující dle výrazně rozdílné váhy doručeného balíku oproti objednanému zboží podezření, že by se mohlo jednat o omyl/záměnu balíků atp., je povinen zásilku nepřebrat a požádat řidiče o její uložení na depu. Kupující poté neprodleně zkontaktuje prodávajícího na adrese obchod@pro-zdravi-az.cz, nebo tel. 603248832 a požádá o prověření situace. V případě, že balík kupující převezme a po jeho otevření zjistí, že mu byla doručena jiná objednávka/jiné zboží, výrobky NEOTEVÍRÁ ani jejich obaly jinak NEPORUŠUJE. Vše důkladně zdokumentuje fotografiemi (krabici včetně přepravního štítku, fakturu, obsah balíku - tedy veškeré zboží). Poté se neprodleně obrátí na e-mailovou adresu obchod@pro-zdravi-az.cz a v příloze zašle také všechny fotografie a podklady. Prodávající kupujícího následně zkontaktuje za účelem vyřešení záměny. V podobných případech se obvykle řidiči vrátí pro mylně doručené zásilky a následně zařídí jejich správné doručení. Proto je opravdu důležité jednotlivé výrobky neotevírat. V opačném případě budou kupujícímu otevřené výrobky přiúčtovány.
7. Dodací lhůty
7.1. V případě objednávky zboží z běžné nabídky prodávajícího bude zásilka předána přepravci k doručení nejpozději do 3 pracovních dní od autorizace přijaté objednávky ze strany kupujícího, nebo následný pracovní den od připsání celé kupní ceny na účet prodávajícího. Není-li vyřízení objednávky v tomto termínu možné, bude tak kupujícímu nejdéle ve lhůtě 3 pracovních dní od přijetí objednávky oznámeno, případně sdělen nový termín dodání.
7.2. U objednávek s dopravou je kupující povinen zboží od přepravce řádně převzít a to nejpozději do 5 kalendářních dní od předání zásilky do přepravy, zkontrolovat neporušenost obalů, počet balíků a v případě jakýchkoliv závad neprodleně oznámit přepravci zjištěné vady. Faktura je přiložena v balíku.
8. Práva z Vadného plnění
8.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).
8.2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
8.2.1. má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
8.2.2. se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
8.2.3. zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
8.2.4. je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
8.2.5. zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
8.3. Ustanovení uvedená v čl. 8.2 obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
8.4. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.
8.5. Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle, nebo místě podnikání. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží.
8.6. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.
9. Další práva a povinnosti smluvních stran
9.1. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.
9.2. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
9.3. Mimosoudní vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy info@pro-zdravi-az.cz. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.
9.4. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
9.5. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
10. Ochrana osobních údajů a zasílání obchodních sdělení
10.1. Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
10.2. Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, fakturační adresa, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo a faxové číslo (dále společně vše jen jako „osobní údaje“).
10.3. Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely vedení uživatelského účtu. Nezvolí-li kupující jinou možnost, souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím také pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu. Souhlas se zpracováním osobních údajů v celém rozsahu dle tohoto článku není podmínkou, která by sama o sobě znemožňovala uzavření kupní smlouvy. Kupující tímto zároveň souhlasí s předáním informací, nutných k úspěšnému doručení zboží příslušnému dopravci, zajišťujícímu přepravu zboží prodávajícího. Přeprava zásilek se řídí dle VOP daného dopravce.
10.4. Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce jakýmkoliv způsobem) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.
10.5. Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám.
10.6. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.
10.7. Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.
10.8. V případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel (čl. 10.5) provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího, nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:
9.8.1. požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení,
9.8.2. požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav.
10.9. Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat. Prodávající má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.
10.10. Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.
10.11. Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. Cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.
11. Zvláštní ustanovení pro případy, kdy kupující není spotřebitelem
11.1. V případech, kdy kupující není spotřebitelem, se ustanovení čl. 5.1 až čl. 5.7, čl. 8.2 až čl. 8.5 a čl. 9.3 obchodních podmínek nepoužijí.
11.2. V případě, že kupující není spotřebitelem, prodávající nese odpovědnost pouze za újmu, kterou prodávající zavinil.
12. Závěrečná ustanovení
12.1. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
12.2. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení. Změny a doplňky kupní smlouvy či obchodních podmínek vyžadují písemnou formu.
12.3. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.
12.4. Přílohu obchodních podmínek tvoří Vzorové poučení o právu kupujícího na odstoupení od smluv uzavřených distančním způsobem a vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.
12.5. Kontaktní údaje prodávajícího: adresa pro doručování Zdraví - AZ, s.r.o., sídlem Poděbrady – Poděbrady III, K.Čapka 467/4, PSČ 29001, adresa elektronické pošty obchod@pro-zdravi-az.cz, telefon 603248832.
V Poděbradech dne 01.01.2015
Vzorové poučení o právu na odstoupení od smlouvy a vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy dle Nařízení vlády č.363/2013 Sb., o vzorovém poučení o právu na odstoupení od smluv uzavřených distančním způsobem nebo mimo obchodní prostory a vzorovém formuláři pro odstoupení od těchto smluv
A. Vzorové poučení o právu na odstoupení od smlouvy
1. Právo odstoupit od smlouvy
1.1 Do 14 dnů má kupující právo odstoupit od této smlouvy bez udání důvodu.
1.2 Kupující má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne následujícího po dni
a) uzavření smlouvy,
b) v případě uzavření kupní smlouvy: kdy kupující nebo jím určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezme zboží.,
c) v případě uzavření smlouvy, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí: kdy kupující nebo jím určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezme poslední dodávku zboží, nebo
d) v případě uzavření smlouvy o pravidelné dodávce zboží po stanovenou dobu: kdy kupující nebo jím určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezme první dodávku zboží.
1.3 Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí kupující o svém odstoupení od této smlouvy informovat : Zdraví - AZ, s.r.o., sídlem Poděbrady – Poděbrady III, K.Čapka 467/4, PSČ 29001, adresa elektronické pošty obchod@pro-zdravi-az.cz, telefon 603248832, formou jednostranného právního jednání, a to buď dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, faxem nebo e-mailem. Kupující může použít přiložený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, není to však jeho povinností.
1.4 Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.
2. Důsledky odstoupení od smlouvy
2.1 Pokud kupující odstoupí od kupní smlouvy, vrátí prodávající kupujícímu obdržené finanční prostředky bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy mu bylo doručeno oznámení o odstoupení od smlouvy, a to všechny platby, které prodávající od kupujícího obdržel, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání prodávajícím nabízený). Pro vrácení plateb použije prodávající stejný platební prostředek, který byl kupujícím zvolen pro provedení počáteční transakce, pokud kupující výslovně neurčil jinak. Kupujícímu tím nevzniknou žádné další náklady. Platba bude kupujícímu vrácena až po obdržení vráceného zboží nebo dříve, prokáže-li kupující, že zboží odeslal zpět, a to podle toho, co nastane dříve.
2.2 Zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od této smlouvy, kupující zašle zpět nebo je předá na adrese: Zdraví - AZ, s.r.o., sídlem Poděbrady – Poděbrady III, K.Čapka 467/4, PSČ 29001, adresa elektronické pošty obchod@pro-zdravi-az.cz, telefon 603248832. Lhůta se považuje za zachovanou, pokud zákazník odešle zboží zpět před uplynutím 14 dnů.
2.3 Kupující nese přímé náklady spojené s vrácením zboží.
2.4 Kupující odpovídá pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti.
B. Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy
(vyplňte tento formulář a pošlete jej zpět pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy)
Oznámení o odstoupení od smlouvy
Zdraví - AZ, s.r.o., sídlem Poděbrady – Poděbrady III, K.Čapka 467/4, PSČ 29001, adresa elektronické pošty obchod@pro-zdravi-az.cz, telefon 603248832
- Oznamuji/oznamujeme(*), že tímto odstupuji/odstupujeme(*) od smlouvy o nákupu tohoto zboží(*)/o poskytnutí těchto služeb(*)
- Datum objednání(*)/datum obdržení(*)
- Jméno a příjmení spotřebitele/spotřebitelů
- Adresa spotřebitele/spotřebitelů
- Podpis spotřebitele/spotřebitelů (pouze pokud je tento formulář zasílán v listinné podobě)
- Datum
(*) Nehodící se škrtněte, nebo údaje doplňte.